Skip to main content
wedding baptism party floral flower arrangement runner cellar dinner table planning planner event decoration inspiration handmade themed basil table setting setup cutlery gold geometric menu number printables print personalized bridal bouquet μπουκετο νυφικο candles arch church Παλαιοπαναγια destination trends favors olive oil soap salvador dali moustache chrurch arch giant paper garland bird romantic chic vintage bar station διοργανωση οργανωση γαμου βαπτιση βαφτιση στολισμος λαμπαδες αψιδα ανθοστολισμος
EVENT PLANNING AGENCY WEDDING, BAPTISM, PARTY
wedding planner on action event planner setting candy bar on set work διοργανωση γαμου βαπτισης παρτυ παρτι εκδηλωσεων στησιμο εν ωρα εργασιας καντι μπαρ χρωματα γυναικα κοπελα girl woman business

Εμείς

About

Η The Peacock Events είναι μια εταιρία διοργάνωσης εκδηλώσεων και σχεδιασμού
πολυτελών γάμων, βαπτίσεων & party. Φροντίζουμε όλα τα διαδικαστικά και δουλεύουμε
μαζί σας για να σχεδιάσουμε εκδηλώσεις που είναι όμορφες, καινοτόμες και απόλυτα
προσωποποιημένες. Τα γραφεία μας βρίσκονται στην Αθήνα, όμως εξυπηρετούμε
εκδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα.

Ως σχεδιαστές & κατασκευαστές, αντλούμε έμπνευση από το παρελθόν, το παρόν και το
μέλλον, από την τέχνη, τη μόδα, τα ταξίδια και τις δυναμικές πόλεις & προσωπικότητες
όλου του κόσμου! Μας αρέσει η αδόμητη οργανική σχεδίαση όσο και οι καθαρές γραμμές
και η μοντέρνα διακόσμηση, αλλά αυτό που πραγματικά αγαπάμε, είναι να δημιουργούμε
έναν μοναδικό συνδυασμό που φέρνει στο προσκήνιο το προσωπικό στυλ του πελάτη μας.

Ως διοργανωτές, ο στόχος μας είναι να μετριάσουμε το άγχος και την απογοήτευση που
συχνά συνοδεύουν τον προγραμματισμό του γάμου και των εκδηλώσεων. Αναλαμβάνουμε
όλο τον συντονισμό, την γραφειοκρατία, τα e-mails, τα τηλεφωνήματα και όλα τα
διαδικαστικά, ώστε να μην χρειαστεί να αγχωθεί το ζευγάρι ή οι νέοι γονείς για τίποτα.
Προσφέρουμε στους πελάτες μας την ευκαιρία να χαμογελούν, να αισθάνονται
εμπνευσμένοι και να απολαμβάνουν κάθε στιγμή της διαδικασίας σχεδιασμού καθώς και
της μεγάλης ημέρας τους.


Στην The Peacock Events είμαστε πραγματικά παθιασμένοι με την τέχνη του γάμου και του
σχεδιασμού εκδηλώσεων, καθώς και βρίσκοντας τη χρυσή τομή όπου η κομψότητα
συναντά τη δημιουργικότητα.


Ανυπομονούμε να σας εξυπηρετήσουμε!
Κατερίνα & Σταμάτης

διοργανωση γαμου βαπτισης wedding planning planners στολισμος νυφικου τραπεζιου ανθοστηλες head table decoration florals flowers burgundy λουλουδια ανθοστολισμος ανθοδεσμη μπομπονιερες κτημα αιθουσα δεξιωσεων boho venue wedding arch αψιδα μοβ μωβ λεβαντα dusty pink rose ροζ παστελ απαλό lavender pampas grass

Υπηρεσίες Διοργάνωσης

PLANNING SERVICES

Δημιουργία & Σχεδίαση θεματικής ιδέας

Αναζήτηση και επικοινωνία με προμηθευτές & Χώρους εκδηλώσεων

Σχεδίαση & Κατασκευή Διακόσμησης

Συντονισμός για λίστες καλεσμένων & Χώρους εκδηλώσεων

Ολοκληρωμένη διοργάνωση εκδήλωσης

wedding arch flowers florals boho wooden church entrance gauze barrel εισοδος εκκλησιας γαμος στολισμος Παλαιοπαναγια αψιδα γαζα ανθοσυνθεση λουλουδια παστελ pastel βαρελι

Είδη εκδηλώσεων που αναλαμβάνουμε

TYPES OF EVENTS

Γάμοι

Βαπτίσεις

Παιδικά πάρτι

Bridal showers

Baby showers

Πάρτι γενεθλίων

Επετειακά πάρτι

Εταιρικές εκδηλώσεις

Προωθητικές ενέργειες

Ενοικίαση εξοπλισμού

Πάρτι αποφοίτησης

Πάρτι ενηλίκων

Συχνές Ερωτήσεις

Questions & Answers
ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ;

Για πολλούς λόγους! 8 από αυτούς θα τους δείτε παρακάτω:

1. Λιγότερα χρήματα!

Τον Wedding Planner ακολουθεί η φήμη της πολυτελούς υπηρεσίας, που στοιχίζει αρκετά χρήματα και ανεβάζει το budget. Αυτή η φήμη όμως δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Αντιθέτως, η μεσολάβηση ενός Wedding Planner μπορεί να σας εξοικονομήσει χρήματα, γιατί ο ίδιος ξέρει σε ποιους επαγγελματίες θα πρέπει να απευθυνθεί, ανάλογα με το budget που εσείς έχετε ορίσει. Γνωρίζετε έτσι από την αρχή, πόσο θα κοστίσει ο γάμος σας, χωρίς να αποκλίνετε καθόλου!

2. Περισσότερος χρόνος- Λιγότερο άγχος

Αντί να αναλάβετε χρέη γραμματέα εσείς και η μαμά/ πεθερά/ θεία/ ξαδέρφη/ φίλη, αναζητώντας επαγγελματίες μέσα από συστάσεις γνωστών, συγκρίνοντας τιμές, προσφορές και σχέδια, μπορείτε απλά να αναθέσετε όλο αυτό το χρόνο στον Wedding Planner σας, ενώ εσείς απλά χαλαρώνετε. Έτσι δεν αλλάζει δραματικά η καθημερινότητά σας πριν το γάμο, αλλά μπορείτε να πάτε όπως κάνετε κάθε μέρα, στη δουλειά σας ανεπηρέαστη, και να πιείτε έναν καφέ το απόγευμα με την Wedding Planner σας, ώστε να ενημερωθείτε για την πορεία των ετοιμασιών. Αφήστε που θα εξοικονομήσετε περισσότερο ποιοτικό χρόνο, με το έτερον ήμισυ!

3. Όμορφος Γάμος

Μην πονοκεφαλιάζετε με χρώματα και σχέδια ψάχνοντας μόνη σας στα τυφλά το concept και τη παλέτα του γάμου σας, ενώ μπορείτε απλώς να περιγράψτε αυτό που έχετε ονειρευτεί... στον Wedding Planner σας! Έχει εμπειρία και είναι γνώστης των τάσεων και της μόδας, γι' αυτό μπορεί να σας προτείνει ιδέες και τάσεις που ταιριάζουν στο στιλ σας! Ακόμα και αν δεν έχετε τη παραμικρή ιδέα του πως θέλετε να είναι αισθητικά ο γάμος σας, ο Wedding Planner θα στήσει για εσάς, το concept των ονείρων σας.

4. Απόλαυσε το Γάμο σου!

Έχοντας αναθέσει την οργάνωση στον Wedding Planner, είστε σίγουροι ότι όλα θα είναι στην εντέλεια, χωρίς να χρειαστεί να κουνήσετε το μικρό σας δαχτυλάκι! Έτσι, μπορείτε όλοι να χαρείτε την ημέρα του γάμου, αντί να τρέχετε αγχωμένοι δεξιά-αριστερά με διάφορες δουλειές και καθήκοντα! Ακόμα και αν οι συγγενείς έχουν όλη τη καλή διάθεση να βοηθήσουν, γιατί να στερηθούν την ευκαιρία να είναι δίπλα στο ζευγάρι, την μία και μοναδική ημέρα που παντρεύονται; O Wedding Planner μπορεί να αναλάβει όλα εκείνα που θα χρειαστεί να οργανωθούν και να προγραμματιστούν, με υπευθυνότητα και συνέπεια!

5. Οι μικρές λεπτομέρειες ενός Γάμου είναι σημαντικές

Δεν χρειάζεται να ανησυχήσεις για το αν θα είναι έτοιμες οι μπομπονιέρες και ποιος θα τις μεταφέρει στην εκκλησία, ή αν τα λουλούδια θα είναι όπως πρέπει, σύμφωνα με τη διακόσμηση. Επίσης δεν χρειάζεται να αγχωθείς για το αν θα κάτσουν όλοι οι καλεσμένοι στις σωστές θέσεις ή αν μάζεψε κάποιος τα δώρα, για να μην χαθούν. Ο Wedding Planner θα φροντίσει για όλα τα μικρά εκείνα θέματα ενός Γάμου, που δεν είναι ήσσονος σημασίας, όπως πολλοί πιστεύουν. Αντιθέτως, θέλουν ιδιαίτερη προσοχή από κάποιον που θα είναι αποκλειστικά συγκεντρωμένος στη δουλειά του.

6. Απρόοπτα; No worries!

Έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν ότι και στους καλύτερους γάμους, πάντα, κάτι θα πάει στραβά! Κάτι μπορεί να προκύψει ή κάποιος μπορεί να κάνει κάποιο λάθος, δημιουργώντας μία μικρή ή μεγάλη... καταστροφή! Δεν χρειάζεται να τρέξει η Νύφη, με το Νυφικό και τις γόβες να φροντίσει και να διορθώσει το κάθε τι, γιατί ο Wedding Planner θα είναι δίπλα σας, να σας απαλλάξει από το άγχος!

7. O Wedding Planner είναι με το μέρος σου

Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του Γάμου θα ακούσεις πολλά από την οικογένεια, για το πώς πρέπει να οργανώσεις το κάθε τι ή τι να διαλέξεις. Οι συμβουλές ή οι παραινέσεις μπορεί μάλιστα, να οδηγήσουν σε διαφωνίες ή ακόμα και καυγάδες (καθόλου ασυνήθιστό!). Ένας Wedding Planner μπορεί να σε βοηθήσει να διαχειριστείς τέτοιες κρίσεις, αλλά και να σε προστατέψει από τον καταιγισμό επιρροών και απόψεων! Η προετοιμασία του γάμου θα είναι μία υπόθεση, μεταξύ σας, αποκλειστικά!

8. Destination Weddings

Αν θέλεις να κάνεις το γάμο σου σε κάποια μακρινή τοποθεσία, όπως για παράδειγμα στον αγαπημένο σου καλοκαιρινό προορισμό, είτε σε εκείνο το ρομαντικό νησί που γνωριστήκατε τότε, ή στον τόπο καταγωγής σου (που επισκέπτεστε σπάνια αλλά έχει ιδιαίτερη σημασία για εσένα), θα χρειαστείς οπωσδήποτε βοήθεια από έναν Wedding Planner, για να οργανώσεις έναν από απόσταση γάμο!

 

Ένας Wedding Planner είναι απαραίτητος, ή ακόμη και αναντικατάστατος για κάποιες περιπτώσεις μελλόνυμφων. Μήπως χρειάζεσαι και συ το δικό σου “φύλακα άγγελο” στο Γάμο σου;

 

ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΣΕ ΕΝΑΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ;

Θα προτείναμε τουλάχιστον τρείς μήνες πριν από το πάρτι ή τη βάπτισή σας και έξι μήνες με έναν χρόνο για τον γάμο σας!

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ EVENT;

 Το πραγματικό κόστος ενός event μπορεί να υπολογιστεί μονάχα έπειτα από συζήτηση μαζί σας, αφού γνωριστούμε, το είδος του event που θέλετε, το ύφος, τον αριθμό των προσκεκλημένων, την τοποθεσία, το χρονικό πλαίσιο και φυσικά το μπάτζετ που διαθέτετε.

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΝΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΑΖΙ ΣΑΣ;

Ένα ραντεβού μαζί μας θεωρούμε πως είναι απαραίτητο γιατί κατά τη διάρκεια της συνάντησής μας, θα έχουμε την ευκαιρία να γνωριστούμε προσωπικά, προσπαθώντας να σβήσουμε τυχόν ανασφάλειες που μπορείτε να έχετε και να λύσουμε όλες τις απορίες σας. Θα μπορέσουμε να αποτυπώσουμε μαζί το στυλ και τη διάθεση που ονειρεύεστε, ανακαλύπτοντας αυτά που θα σας ενθουσίαζαν περισσότερο την ημέρα του event σας! Σε αυτό το στάδιο είναι νωρίς να προβούμε σε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συνολικό κόστος και την οργάνωση. Κάτι τέτοιο, θα μπορούσε να μην είναι ρεαλιστικό και να μας απομακρύνει από το τελικό αποτέλεσμα.

ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΔΕΧΕΣΤΕ;

Οι πληρωμές μπορούν να πραγματοποιούνται είτε με μετρητά είτε με τραπεζική κατάθεση πάντα στο νόμισμα του Ευρώ (€).

ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ;

Η Κατερίνα και ο Σταμάτης ειδικεύονται στην δημιουργία θεματικών πακέτων! Θα μελετήσουν τις ιδέες σας, κατανοώντας τις ανάγκες και τις προτιμήσεις σας, ώστε να σας προτείνουν λύσεις που θα ταιριάζουν στο προσωπικό σας στυλ. Όλες οι υπηρεσίες και οι διευθετήσεις θα βασίζονται στον δικό σας οικονομικό προϋπολογισμό.

ΠΟΙΟΣ ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ EVENT ΜΟΥ;

Η ομάδα των διοργανωτών και των σχεδιαστών μας είναι πάντα διαθέσιμη ώστε να ανταποκριθεί σε κάθε σας ανάγκη, αναλαμβάνοντας τον σχεδιασμό και τις λεπτομέρειες της εκδήλωσής σας. Την ημέρα του event, θα είναι σε ετοιμότητα ώστε τα πάντα να είναι στην εντέλεια, κι εσείς απλά να επικεντρωθείτε στο να περάσετε αξέχαστες στιγμές με τους καλεσμένους σας!

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΝΟΣ EVENT;

Ο σχεδιασμός ενός event είναι η διαδικασία της δημιουργίας μιας τέλειας ατμόσφαιρας για την εκδήλωσή σας! Συμπεριλαμβάνει την επιλογή της κατάλληλης διακόσμησης που σχετίζεται με το στήσιμο τραπεζιών, τα θεματικά εκτυπώσιμα είδη, τον ανθοστολισμό, το φαγητό, τα γλυκά, τα ποτά κ.α. και κάθε είδους έπιπλο που ενδεχομένως να επιλεχθεί, ώστε να τοποθετηθούν σωστά.  Ο σωστός σχεδιασμός βοηθά την εκδήλωσή σας να ξεχωρίσει και να εντυπωσιάσει!

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩ ΕΓΩ ΤΟ EVENT ΜΟΥ;

Η συμμετοχή σας σε κάθε βήμα της διαδικασίας, είναι ευπρόσδεκτη, κυρίως όταν πρόκειται να δώσει έναν ακόμα τόνο ζωντάνιας στο event! Αν επιθυμείτε να αναλάβετε την επίβλεψη της απαραίτητης υλικοτεχνικής υποδομής, την ημέρα της εκδήλωσης, έχετε πάντα την επιλογή να ζητήσετε τη βοήθειά μας! Ωστόσο, σας προτείνουμε να χαρείτε την εκδήλωση με τους καλεσμένους σας, αφήνοντας σε εμάς να φροντίσουμε για τα πάντα!

ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΣΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ή ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ;

Φυσικά και θα συνεργαζόμαστε με κάθε δικό σας επιλεγμένο προμηθευτή. Παρ' όλα αυτά προτείνουμε τη συνεργασία με προμηθευτές της επιλογής μας που εμπιστευόμαστε και από τους οποίους μπορείτε να απολαύσετε ένα άρτιο αποτέλεσμα!

ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΕΧΩ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ EVENT;

Απ' την στιγμή που έχει εξοφληθεί το ποσό για την σχεδίαση και την παρουσίαση του event, θα μπορέσετε να έχετε ένα εκτυπωμένο αντίγραφο. Πριν προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε τις προτάσεις μας, τις φωτογραφίες ή τις σχεδιαστικές μας ιδέες χωρίς την άδειά μας, ανατρέξτε στο " Όροι και Προϋποθέσεις".